Servis24 přihlášení
Přihlášení do internetového bankovnictví české spořitelny, servis24 probíhá na stránkách servis24 Do svého účtu se přihlásíte vyplněním přihlašovacích údajů do modrého formuláře.
Bezpečné přihlášení
Pro bezpečné přihlášení do internetového bankovnictví servis24 musíte splňovat jednu podmínku. V adresním řádku stránky, kde se nachází URL právě prohlížené stránky musí tato adresa začínat sekvencí znaků HTTPS, což značí šifrované (bezpečné) připojení.
První přihlášení
- Pro první přihlášení do online bankovnictví Servis24 budete potřebovat.
- klientské číslo
- bezpečnostní kód
- Klikněte na odkaz ve formuláři "První přihlášení".
- Do formuláře zadejte své klientské číslo a vybrané pozice z vašeho bezpečnostního kódu a klikněte na tlačítko "Přihlásit".
- Následně zadejte kontrolní SMS kód, který byl odeslaný na Váš mobilní telefon a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- V případě, že nemáte nastavené bezpečnostní SMS, zadejte heslo pro Telebanking a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- Vytvořte si Vaše nové heslo pro Internetbanking a klikněte na tlačítko "Nastavit heslo".
Přihlášení do účtu Servis 24
- Klientské číslo
- Údaj, který Vám byl předán na pobočce České spořitelny
- Heslo pro Internetbanking
- Údaj jste si nastavili při prvním přihlášení do služby.
Zapomenuté heslo
- Pro nastavení nového hesla budete potřebovat:
- klientské číslo
- bezpečnostní kód
- Klikněte na odkaz "Zapomenuté/zablokované heslo".
- Do formuláře zadejte klientské číslo a vybrané pozice z bezpečnostního kódu a klikněte na tlačítko "Přihlásit".
- Následně zadejte kontrolní SMS kód, který byl odeslaný na Váš mobilní telefon a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- V případě, že nemáte nastavené bezpečnostní SMS, zadejte heslo pro Telebanking a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- Vytvořte si Vaše nové heslo pro Internetbanking a klikněte na tlačítko "Nastavit heslo".
Odblokování
- Pro odblokování budete potřebovat:
- klientské číslo
- bezpečnostní kód
- Klikněte na odkaz "Zapomenuté/zablokované heslo".
- Do formuláře zadejte klientské číslo a vybrané pozice z bezpečnostního kódu a klikněte na tlačítko "Přihlásit".
- Následně zadejte kontrolní SMS kód, který byl odeslaný na Váš mobilní telefon a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- V případě, že nemáte nastavené bezpečnostní SMS, zadejte heslo pro Telebanking a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- Vytvořte si Vaše nové heslo pro Internetbanking a klikněte na tlačítko "Nastavit heslo".
Nejčastější problémy s přihlášením
- Zkontrolujte správné nastavení klávesnice
-
Ujistěte se, že při zadávání klientského čísla a hesla máte správně nastavenou klávesnici:
- klávesa Caps Lock je vypnutá (stav OFF)
- klávesa Num Lock je zapnutá (stav ON)
- máte zapnutou klávesnici pro zadávání českých znaků (CS)
- Využijte návod pro přihlášení
- Zkuste přihlášení opakovat dle návodu: První přihlášení nebo Přihlášení.
- Zavolejte na linku služby SERVIS 24
-
Pokud se Vám stále nedaří přihlásit, zavolejte na jedno z následujících telefonních čísel, kde Vám pomohou operátoři:
Při volání ze zahraničí použijte předvolbu +420Pevná linka 956 777 956 O2 726 111 144 T-Mobile 605 661 144 Vodafone 776 991 144
Komentáře