Servis24 přihlášení
Přihlášení do internetového bankovnictví české spořitelny, servis24 probíhá na stránkách servis24
Do svého účtu se přihlásíte vyplněním přihlašovacích údajů do modrého formuláře.
![Servis24 přihlášení](https://chi.cz/uzitecne/img/stu/servis24-prihlaseni.png)
Bezpečné přihlášení
Pro bezpečné přihlášení do internetového bankovnictví servis24 musíte splňovat jednu podmínku. V adresním řádku stránky, kde se nachází URL právě prohlížené stránky musí tato adresa začínat sekvencí znaků HTTPS, což značí šifrované (bezpečné) připojení.
![Servis24 bezpečné přihlášení](https://chi.cz/uzitecne/img/stu/servis24-bezpecne-prihlaseni.png)
První přihlášení
- Pro první přihlášení do online bankovnictví Servis24 budete potřebovat.
- klientské číslo
- bezpečnostní kód
- Klikněte na odkaz ve formuláři "První přihlášení".
- Do formuláře zadejte své klientské číslo a vybrané pozice z vašeho bezpečnostního kódu a klikněte na tlačítko "Přihlásit".
- Následně zadejte kontrolní SMS kód, který byl odeslaný na Váš mobilní telefon a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- V případě, že nemáte nastavené bezpečnostní SMS, zadejte heslo pro Telebanking a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- Vytvořte si Vaše nové heslo pro Internetbanking a klikněte na tlačítko "Nastavit heslo".
Přihlášení do účtu Servis 24
- Klientské číslo
- Údaj, který Vám byl předán na pobočce České spořitelny
- Heslo pro Internetbanking
- Údaj jste si nastavili při prvním přihlášení do služby.
Zapomenuté heslo
- Pro nastavení nového hesla budete potřebovat:
- klientské číslo
- bezpečnostní kód
- Klikněte na odkaz "Zapomenuté/zablokované heslo".
- Do formuláře zadejte klientské číslo a vybrané pozice z bezpečnostního kódu a klikněte na tlačítko "Přihlásit".
- Následně zadejte kontrolní SMS kód, který byl odeslaný na Váš mobilní telefon a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- V případě, že nemáte nastavené bezpečnostní SMS, zadejte heslo pro Telebanking a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- Vytvořte si Vaše nové heslo pro Internetbanking a klikněte na tlačítko "Nastavit heslo".
Odblokování
- Pro odblokování budete potřebovat:
- klientské číslo
- bezpečnostní kód
- Klikněte na odkaz "Zapomenuté/zablokované heslo".
- Do formuláře zadejte klientské číslo a vybrané pozice z bezpečnostního kódu a klikněte na tlačítko "Přihlásit".
- Následně zadejte kontrolní SMS kód, který byl odeslaný na Váš mobilní telefon a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- V případě, že nemáte nastavené bezpečnostní SMS, zadejte heslo pro Telebanking a klikněte na tlačítko "Odeslat".
- Vytvořte si Vaše nové heslo pro Internetbanking a klikněte na tlačítko "Nastavit heslo".
Nejčastější problémy s přihlášením
- Zkontrolujte správné nastavení klávesnice
-
Ujistěte se, že při zadávání klientského čísla a hesla máte správně nastavenou klávesnici:
- klávesa Caps Lock je vypnutá (stav OFF)
- klávesa Num Lock je zapnutá (stav ON)
- máte zapnutou klávesnici pro zadávání českých znaků (CS)
- Využijte návod pro přihlášení
- Zkuste přihlášení opakovat dle návodu: První přihlášení nebo Přihlášení.
- Zavolejte na linku služby SERVIS 24
-
Pokud se Vám stále nedaří přihlásit, zavolejte na jedno z následujících telefonních čísel, kde Vám pomohou operátoři:
Při volání ze zahraničí použijte předvolbu +420Pevná linka 956 777 956 O2 726 111 144 T-Mobile 605 661 144 Vodafone 776 991 144
Komentáře