Servis24 přihlášení

Přihlášení do internetového bankovnictví české spořitelny, servis24 probíhá na stránkách servis24 Servis24 Do svého účtu se přihlásíte vyplněním přihlašovacích údajů do modrého formuláře.

Servis24 přihlášení

Bezpečné přihlášení

Pro bezpečné přihlášení do internetového bankovnictví servis24 musíte splňovat jednu podmínku. V adresním řádku stránky, kde se nachází URL právě prohlížené stránky musí tato adresa začínat sekvencí znaků HTTPS, což značí šifrované (bezpečné) připojení.

Servis24 bezpečné přihlášení

První přihlášení

  1. Pro první přihlášení do online bankovnictví Servis24 budete potřebovat.
    • klientské číslo
    • bezpečnostní kód
  2. Klikněte na odkaz ve formuláři "První přihlášení".
  3. Do formuláře zadejte své klientské číslo a vybrané pozice z vašeho bezpečnostního kódu a klikněte na tlačítko "Přihlásit".
  4. Následně zadejte kontrolní SMS kód, který byl odeslaný na Váš mobilní telefon a klikněte na tlačítko "Odeslat".
  5. V případě, že nemáte nastavené bezpečnostní SMS, zadejte heslo pro Telebanking a klikněte na tlačítko "Odeslat".
  6. Vytvořte si Vaše nové heslo pro Internetbanking a klikněte na tlačítko "Nastavit heslo".

Přihlášení do účtu Servis 24

Klientské číslo
Údaj, který Vám byl předán na pobočce České spořitelny
Heslo pro Internetbanking
Údaj jste si nastavili při prvním přihlášení do služby.

Zapomenuté heslo

  1. Pro nastavení nového hesla budete potřebovat:
    • klientské číslo
    • bezpečnostní kód
  2. Klikněte na odkaz "Zapomenuté/zablokované heslo".
  3. Do formuláře zadejte klientské číslo a vybrané pozice z bezpečnostního kódu a klikněte na tlačítko "Přihlásit".
  4. Následně zadejte kontrolní SMS kód, který byl odeslaný na Váš mobilní telefon a klikněte na tlačítko "Odeslat".
  5. V případě, že nemáte nastavené bezpečnostní SMS, zadejte heslo pro Telebanking a klikněte na tlačítko "Odeslat".
  6. Vytvořte si Vaše nové heslo pro Internetbanking a klikněte na tlačítko "Nastavit heslo".

Odblokování

  1. Pro odblokování budete potřebovat:
    • klientské číslo
    • bezpečnostní kód
  2. Klikněte na odkaz "Zapomenuté/zablokované heslo".
  3. Do formuláře zadejte klientské číslo a vybrané pozice z bezpečnostního kódu a klikněte na tlačítko "Přihlásit".
  4. Následně zadejte kontrolní SMS kód, který byl odeslaný na Váš mobilní telefon a klikněte na tlačítko "Odeslat".
  5. V případě, že nemáte nastavené bezpečnostní SMS, zadejte heslo pro Telebanking a klikněte na tlačítko "Odeslat".
  6. Vytvořte si Vaše nové heslo pro Internetbanking a klikněte na tlačítko "Nastavit heslo".

Nejčastější problémy s přihlášením

Zkontrolujte správné nastavení klávesnice
Ujistěte se, že při zadávání klientského čísla a hesla máte správně nastavenou klávesnici:
  • klávesa Caps Lock je vypnutá (stav OFF)
  • klávesa Num Lock je zapnutá (stav ON)
  • máte zapnutou klávesnici pro zadávání českých znaků (CS)
Využijte návod pro přihlášení
Zkuste přihlášení opakovat dle návodu: První přihlášení nebo Přihlášení.
Zavolejte na linku služby SERVIS 24
Pokud se Vám stále nedaří přihlásit, zavolejte na jedno z následujících telefonních čísel, kde Vám pomohou operátoři:
Pevná linka956 777 956
O2726 111 144
T-Mobile605 661 144
Vodafone776 991 144
Při volání ze zahraničí použijte předvolbu +420

Komentáře Servis24 přihlášení